vovansystems ([info]vovansystems) wrote,
@ 2006-08-16 23:55:00
Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Current music:Vicious Crusade - Messiah
Entry tags:politics

пра вячорку

Ніхто не сумняваецца, што В. Вячорка за Беларусь, за незалежнасьць, мову і г.д. і ніхто ня лічыць яго “прарасейскім”, “агентам” і т. п. Толькі трэба памятаць, што палітыка мае свае законы і правілы і калі іх ігнараваць, то добрымі пажаданьнямі у такім выпадку можна вымасьціць дарогу ў пекла. Японія не была фашыстоўскай краінай, але дзеля сваіх інтарэсаў пайшла на хаўрус з Гітлерам. У выніку на Японію пасыпаліся атамныя бомбы і краіна страціла свае тэрыторыі.

Адколатая частка Фронту, змагаючыся супраць Лукашэнкі, пайшла на хаўрус з прамаскоўскімі партыямі і нават з камуністамі, думаючы, магчыма, пашырыць на іх свой нацыянальны уплыў, але не разумеючы, што паддаліся чужой палітыцы. У выніку прамаскоўскія партыі здамінавалі так званую апазыцыю, а фронтаўцы зь Вячоркам апынуліся на трэціх ролях; верхаводзяць Калякін, Лябедзька, Бухвостаў, усюды гавораць і пішуць па-руску, езьдзяць у Маскву да Караганава ды Маркава ды Нямцова, выбіваюць прыхільнасьць і чужыя сродкі, улягаюць чужой палітыцы, і Вячорка ў гэтай кампаніі як шэраговец.

Усё гэта абазначае паўзучую паразу беларускай нацыянальнай ідэі (ідэі, на якой трымаецца нацыянальная дзяржава і нацыя). У гэтым і сутнасьць здрады. Не сталі змагацца за беларускую справу, як нашыя адраджэнцы дзяды-прадзяды, як Народны Фронт супраць камунізму, СССР ды КПСС, а паддаліся хаўрусьнікам дзеля хаўрусу, дзеля абяцаных прагматычных інтарэсаў, ахвяраваліся вялікім дзеля малога.

У выніку на сёньняшні дзень Беларусь, фактычна, апынулася без нацыянальнай палітычнай альтэрнатывы. Калі б цяпер раптам абваліўся рэжым Лукашэнкі, то да ўлады ў Беларусі (пры дапамозе Масквы, калякіных і лябедзек) прышлі б зноў антыбеларускія сілы. Дзесяць гадоў таму, калі ў беларускай апазыцыі і палітыцы дамінаваў Беларускі Народны Фронт “Адраджэньне”, такога ніколі б ня здарылася. У Беларусі была нацыянальная палітычная пэрспэктыва.

Пра ўсё гэта я казаў, пісаў і папярэджваў і сем, і восем, і дзесяць гадоў таму. Гарантыя палітычнай перамогі не ў фармаваньні кааліцыяў з апанэнтамі дзеля дасягненьня блізкіх мэтаў, а ў стварэньні моцнай палітычнай беларускай сілы, якая будзе грунтам стратэгічных дасягненьняў нацыянальнай палітыкі. Ніхто ня можа сказаць, што нічога ня ведаў і ня чуў, калі паўстане пытаньне аб адказнасьці. Ёсьць канкрэтныя вінавайцы ў разгроме Японіі. Цяперашняя задача ўсёй нашай беларускай супольнасьці – вярнуць Беларусі нацыянальную палітычную пэрспэктыву, каб мець будучыню.
© 15 жніўня 2006 г. Зянон ПАЗЬНЯК «Яднацца трэба са сваімі»



(Post a new comment)


[info]booxter
2006-08-16 10:15 pm UTC (link)
Цікава. Толькі неяк надта рэзка рыторыка змянілася. Як бы і не "ворагі" ўсе сталі, а проста "заблукалымі душамі":-)

(Reply to this) (Thread)


[info]kurt_bielarus
2006-08-17 06:46 am UTC (link)
угу :)

(Reply to this) (Parent)


[info]vovansystems
2006-08-17 07:47 am UTC (link)
яны і ёсьць часткова «заблуканымі душамі», часткова аґентурай. але на палітычнай сцэне яны канкурэнты, а калі фактычна дапамагаюць агульнаму ворагу, то такая іх палітыка таксама варожая.

ня ведаю як там хто, а я напрыклад разьмяжоўваю чалавека і палітыка, бо чалавекам можаш ты быць і нармальным а ў палітыцы такога нарабіць, што лепей бы не суваўся. і так атрымліваецца з-за розных чыньнікаў, дарэчы…

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]booxter
2006-08-17 08:01 am UTC (link)
"часткова «заблуканымі душамі», часткова аґентурай" - феерычна. Г.зн. самі не жадаючы, сталі агентурай?:-)))

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]vovansystems
2006-08-17 08:25 am UTC (link)
нешта вы ці не зразумелі, ці наўмысна перакруцілі, але я пісаў пра два ўзаемнанеперасякуючыеся мноствы…

а на пытаньне адкажу — я думаю мала хто сьвядома імкнеца да таго, каб стаць аґентурай.

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]booxter
2006-08-17 08:59 am UTC (link)
Вінцук - "за Беларусь", але "агентура"... Дзе логіка?

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]vovansystems
2006-08-17 09:01 am UTC (link)
>яны і ёсьць часткова «заблуканымі душамі», часткова аґентурай.
перафразую: частка зь іх ёсьць заблуканымі душамі, частка - аґентурай

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]booxter
2006-08-17 09:02 am UTC (link)
Вінцук - не агентура?

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]vovansystems
2006-08-17 09:03 am UTC (link)
перачытай першы абзац паста́

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]booxter
2006-08-17 09:13 am UTC (link)
Карацей, Партыя Вінцука "заблукаўшая душа"? Ці агентура? Ці толькі Вінцук? Ці і тое, і тое - а гэта як? Перачытаў пост і не зразумеў. Патлумачыце?:/

(Reply to this) (Parent)(Thread)

(Screened Post)

[info]booxter
2006-08-17 09:22 am UTC (link)
Крок улева, крок управа ад словаў Самога - і мозг трапляе ў клінч?:-)

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]vovansystems
2006-08-17 09:30 am UTC (link)
проста ў мяне склалося ўражаньне, што вы прыдурваецеся (можа я і не правы).

добра, адкажу і на папярэдняе пытаньне:

>Карацей, Партыя Вінцука "заблукаўшая душа"? Ці агентура? Ці толькі Вінцук? Ці і тое, і тое - а гэта як?
Ніхто не сумняваецца, што В. Вячорка за Беларусь, за незалежнасьць, мову і г.д. і ніхто ня лічыць яго “прарасейскім”, “агентам”. Тут усё ясна? Адсюль вынікае, што Вячорку ніхто ня лічыць аґентам. Зразумела?

пра партыю — партыя складаецца збольшага з простых нармальных людзей, якіх вы называеце «забдукаўшымі душамі» з-за таго, што яны падтрымліваюць тыя сілы ў палітыцы, крокі якіх зачастую ёсьць на карысьць існуючаму рэжыму, хаця насамрэч усім сэрцам жадаюц гэты рэжым скінуць. Але ж ёсьць яшчэ і аґенты ўплыву, правакатары і г.д., якія павінныя ўплываць на кіраўніцтва, на людзей якія займаюць ключавыя пасады, накіроўваць не туды, зрываць працу і г.д. Іх адсоткава меней.

мо яшчэ якія пытаньні ёсьць?

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]booxter
2006-08-18 08:17 pm UTC (link)
Хто кіруе Вінцуком? Лябедзька?:-)

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]vovansystems
2006-08-19 09:00 am UTC (link)
Але некаторыя нашыя партнэры па кааліцыі выпрабоўваюць яе на трываласьць. Прапановы Фронту на седжаньнях Палітычнае рады раз за разам адхіляліся, зь іх выкрэсьлівалася канкрэтыка, і асабліва пасьлядоўна тармазілася прыняцьцё рашэньняў пра выканаўчую структуру кааліцыі — так бы мовіць, новае аблічча штабу. Але ж бяз штабу ці выканаўчага камітэту арганізаваць працу немагчыма.
© Вінцук Вячорка, «Навіны БНФ» 14(92), 8 ліпеня 2006

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]booxter
2006-08-19 02:07 pm UTC (link)
Вова, што з Вамі?:-) Вы цытуеце ВінцучГА?:-)

(Reply to this) (Parent)


[info]unutranyholas
2006-08-16 11:44 pm UTC (link)
Зянон забыўся, што ў Другую Сусьветную, калі справа запахла керасінам, ЗША, Англія й Францыя пайшлі на хаўрус з СССР, і ім не было ў падлу.

І гэты прыклад больш падыходзіць да нашай сітуацыі.

(Reply to this) (Thread)


[info]vovansystems
2006-08-17 07:51 am UTC (link)
а Зянон Станіслававіч прапанаваў зрабіць Часовы Ўрад, чаму не зрабілі? хто гэта ня йдзе на кампрамісы, хто не хоча аб'яднаць магчымасьці не губляючы ідэалёгію, не ахвяруючы праґрамнымі палажэньнямі й сумленьнем?

(Reply to this) (Parent)


[info]kanaj
2006-08-17 09:42 am UTC (link)
+1.

(Reply to this) (Parent)


[info]ssiao
2006-08-17 06:13 am UTC (link)
Можна бясконца "васпяваць" прарокаў і іх бескампраміснасьць, здымаць пра іх фільмы, ставіць оперы-трагедыі, успомніць выказванне, што "кампраміс -- гэта сатана", але ў рэале палітыка -- гэта, нажаль, майстэрства кампрамісу. :-/ Іншай апазіцыі зараз у нас няма, а ўсім нам можна пажадаць 5-10 айчынных крыштальна-чыстых фундатараў бландынаў з блакітнымі вачыма, абвешаных б-ч-б стужкамі, быццам кулямётнымі лентамі, зь якіх і пачнецца рэальная "нацыянальная палітычная альтэрнатыва".

(Reply to this)


[info]realq
2006-08-17 11:23 pm UTC (link)
"Усё гэта абазначае паўзучую паразу беларускай нацыянальнай ідэі (ідэі, на якой трымаецца нацыянальная дзяржава і нацыя). У гэтым і сутнасьць здрады. Не сталі змагацца за беларускую справу, як нашыя адраджэнцы дзяды-прадзяды, як Народны Фронт супраць камунізму, СССР ды КПСС, а паддаліся хаўрусьнікам дзеля хаўрусу, дзеля абяцаных прагматычных інтарэсаў, ахвяраваліся вялікім дзеля малога.

У выніку на сёньняшні дзень Беларусь, фактычна, апынулася без нацыянальнай палітычнай альтэрнатывы. Калі б цяпер раптам абваліўся рэжым Лукашэнкі, то да ўлады ў Беларусі (пры дапамозе Масквы, калякіных і лябедзек) прышлі б зноў антыбеларускія сілы. Дзесяць гадоў таму, калі ў беларускай апазыцыі і палітыцы дамінаваў Беларускі Народны Фронт “Адраджэньне”, такога ніколі б ня здарылася. У Беларусі была нацыянальная палітычная пэрспэктыва..."

Справа ў тым, што зараз існуе так званая "апазыцыя", але няма нацыянальнага дэмакратычнага руха - руха які бы бараніў нацыяналныя беларускія каштоўнасці... Нажаль, і ў будучыні ўсе даволі незразумела выглядае. Ў КХП БНФ няма структураў, якія маглі бы весці за сабой шэраг нязгодных з рэжымам. Згодзен - здрада ў хаўрусе, але ж не трэба толькі змагацца з здраднікамі - трэба і рабіць так, каб массы пайшлі за нацыянальнай ідэяй, як гэта было ў пачатку 90-х.

(Reply to this) (Thread)


[info]vovansystems
2006-08-18 11:32 am UTC (link)
так. але ж далучайцеся, стварайце групы падтрымкі.

(Reply to this) (Parent)


Create an Account
Forgot your login?
Login w/ OpenID
English • Español • Deutsch • Русский…